7 Mars 2010

Hej på dig. ^.^

Har varit i stallet hela dagen. Red Felix, han var ganska fin första passet, red i varma ridhuset. Tränade på simpla grejer och sånt. Orkade inte köra någon hårdkörning som alla andra tyckte då jag kände att han verkligen inte orkade, han var jättetrött och jag är sån som inte vill tvinga hästen att springa när den är lite ur kondition. Så det fick bli något där emellan jobbigt och lätt. ;p 
Andra var vi ut på planen och busade! Finns inte mycket att säga om det. Tänkte lägga ut lite bilder, dock inga sen jag red för att alla var så grymt brusiga och ja. Aja, lite bilder på ponnyn iaf!
Bilderna är dock inte redigerade eller något, och lägger bara ut några. har hur många som helst. Ooooooch dissa den fula gula texten som råkade blir där för ngn inställning. -.-


Ååååhw.







Fuuuling ;*

Hahaha


Ojoj, nog är han söt, eller? ;D

Nu blev det nog ett ganska långt inlägg, ehehh. Så nu ska jag sluta skriva.

SKOLA IMORGON ! :O

/ MalinMatildaLundin ♥


Kommentarer
Postat av: Ronja

Felix såg nästan ut lite som Dokka på vissa av bilderna x3

2011-02-26 @ 12:14:54
URL: http://chakira.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0