6 Mars 2010

Gokväll alla läsare! :>

Dagen har ju då spenderats i stallet med lillebuset Felix. (: Red ut i skogen med Stella och henning. Han var grymt jobbig i början. Men efter våran lilla skentur som varade kanske 12 meter, haha men ja, då blev han iallafall jättefin! Trampade runt i snön som tydligen var jätteroligt. :p Aja, är iallafall nöjd med ritten. Sen så har jag bara myst och pysslat med lillen. ^.^

Och vi har äntligen hittat någon som kan hjälpa vår käre ickelastningshäst att lära han att lastas!  Åhh, det behövs verkligen, och den som vill hjäpa är Sari. Ohja. Äntligen någon som vill hjälpa oss med odjuret!

Iallafall efter stallet så hämtade mamma mig och vi for direkt till björsbyn till ett otroligt mysigt stall där bla Juggen står. Otroligt fint stall och hur mysigt som helst! Usch, ville inte alls fara därifrån. Det står bara 4 hästar i ett liiiiitet stall och alla är över 22 år förutom en som är 10. Isabella en häst jag följde och tog in var 22 år, hur snäll som helst och jag kanske ska hjälpa till med henne! Hojja, vad kul, och alla hästarna var hur söta som helst. Serriöst, tänk er mellanstora hästar, långhåriga, rufsiga av allt snö och helt lugna. Hur gulligt är inte det? Ojoj, jag blev kär i alla!

Nu ska jag sluta snacka hästar, hojja var tråkigt det måste vara för er ickehäst människor om jag bara skriver om hästar? Stackars er, men imorgon blir det också bara hästar i inlägget. Men snart börjar skolan och då kommer jag nog inte skriva lika ofta. (:

Nu ska jag verkligen inte skriva mer. Ska nog se tv och käka godis. Lööööördagsmyyyys.

/ MalinMatildaLundin ♥

Kommentarer
Postat av: a

Sv: ett varmblod i Björsbyn :D

2010-03-07 @ 09:43:35
URL: http://aannaaw.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0