1 Mars 2010

Helö.

Första mars idag då. Wäi. Asbra att veta, jag vet. Aja, är astrött = oseriöst inlägg. Bara en förvarning typ. ^.^

Idag var jag i stallet och flummade med Linda, mer hände inte. Hon var hög på cola och morötter och jag snackade om hur grymt äckligt cola är. Mer orkar jag inte säga om stallet. Eller jo, fotade lite med nikon kameran också, fast orkar inte ladda upp dom nu. Det blev ändå ingen bra typ, snöade hela tiden så kameran tog skärpan på snöflingorna istället för på hästen och jag fick damp. Yes.

Nu ska jag sörja över att min b&j tog slut igår och äta en frukt. Hm, vilken underbar måndagskväll, säger vi.

Imorgon blir det att soooova. Har inte sovit ut helt än, inte på hela lovet så det får bli nu då. Senare på kvällen blir det en snabbis på stan med syster och sen basket med Malink. (:

Nu orkar jag inte skriva något mer, ska somsagt äta en frukt och sen dejta kudden.

Godnatt alla söta små läsare! :*

/ MalinMatildaLundin ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0