6/1-10


Helå!


Uppdateringen är på topp ohja, *höm* men det ska iallafall ändras från och med nu, right?


Imorse så kom ju jag på att lovet snart är slut, och då fick jag lite panik haha. Har nästan bara varit hemma och sovit bort hela dagarna eller så har jag nördat i stallet, och det kändes inge bra! Man måste ju ta vara på lovet liksom. Så jag for ut och sprang i -23 grader faktist.
Men jag måste medge att det var oerhört skönt att komma ut och röra på sig och få in lite frisk luft i lungorna! Kan ju inte vara värsta potatisen som inte orkar springa på gympan typ så jag kände att jag måste börja komma igång lite nu innan skolan, annars så skulle jag ju vara helt död eller nå, haha. Iallafall så var det skönt att komma ut och springa lite och de rekommenderas!


Har precis ätit tacos och det var mumma. Skulle ha vart jag och syster som gjorde middagen idag men vi glömde bort det så resten av
familjen fick hjälpa lite när de kom hem och vi satt vid varsin dator, mamma blev ju riktigt glad, hm nja.


Nu väntar duschen på mig och sen så blir det nog att läsa lite på boken man fick i julklapp skulle jag tro faktist.


Hare!


/Malin:)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0