29 Januari 2010

Helllååå!

Just nu så har jag tråkigt, pratar med MalinK på msn och lyssnar på bra
musik = livet ! <3

Ska nog sluta sitta här och se på någon bra film och tjocka sig med godis. Låter bra faktist. Imorgon blir det att kliva upp vid 10 och göra sig klar för att bege sig till stallet och lasta världens tjurigaste häst, jättefint, ser ju verkligen fram emot det, ehm nej. Om man får in hästen i transporten så åker man till hägnan och kör och sen vid 5 lämnar jag hästen med Kenneth och Stella och far själv hem och fixar mig till Anna och Alles mys för att de fyllt år! De kommer att älska sin present! Höhö.

Nä, nu ska jag inte skriva mer. bara en liten konversation mellan mig och Malin, och jag är ju så påhittig av mig. Jag ska kunna återuppliva mig själv om jag dör!


Malin säger:
Nährå, jag ska dö för stunden bara några minuter och sen börja leva igen!

' malintherese., ¤ säger:
*ledsen smiley*

Malin säger:
Jag kommer ju tillbaka :D
jag kan återuppliva mig själv.

' malintherese., ¤ säger:
*Ledsen smiley*

Malin säger:
typ: "woooaammammaaa börja leva igen!" plasch så lever jag :D

' malintherese., ¤ säger:

xD

/Malin (:


Kommentarer
Postat av: malin

frågestund i bloggen! fråga gärna nånting :) http://eeriksson.blogg.se

2010-02-04 @ 13:25:26
URL: http://eeriksson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0