26 Januari 2010

hejru!

Jag har ju då kommit fram till en ny eldriven båt utan att förstöra naturen! Helt miljövänligt, går inte att få det mer miljövänligare! Hahahahahhahahahahahahahahahaah. Bara Malink fattar!

Jag: men tänk själv att vara ute mitt i havet och bara se vatten, också börjar det åska!

Malin: det är ju mysigt!

Jag: Men tänk om man får värsta blixten också far det genom hela båten och ut i armarna också värska elchocken och armarna vevar årorna med hjälp av åskan typ! och typ, brrrbrbrbrrrrrrrrrrrrrrrrrr assnabbt :O

Malin: AAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!

Jag: blä, hahahahahahahaahahahhaahhahhahahahahhahahahha.

Våran humor é fin!

Ska plugga nu, blä.

/Malin (:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0