6 Februari 2010

Hej!

Har inte haft varken tid eller lust att blogga de senaste dagarna, faktist. Men nu kände jag att det var dags att jag uppdatera så ni inte tror att jag har dött i all snö här uppe i norrbotten? Haha.
ärligt talat så jag har inte lust att skriva, så slänger in lite bilder istället!

Bad hair day mössa, ohja

yeissh
Bäbis <3


Var in till Lucca, en riktigt mysig häst!

Yess


Och mina bilder från hk:n försvann helt plötsligt från min mapp, konstigt. Aja. Nån bild blev det iallafall, det skulle ju vara fler bilder men somsagt så är de borta bara sådär? Knäppt.

Nu ska jag inte sitta här nå mer, ska gå och duscha och sen blire väl att krypa
ner i soffan och se något bra på tv.

/Malin :)


Kommentarer
Postat av: Malin K

du tjatar inte om hur tråkigt det är hela milen, ja lovar ja slår dig! :'O

2010-02-09 @ 22:01:19
URL: http://maliinttherese.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0