28 februari 2010

Hejru!

Idag har jag varit och sett på cheer dm. Grymt kul det var att kolla på alla lag och bra jobbat allihopa! Har flummat med Fanny också, och Ally. Aja, fina tjejer det dära, haha. [:

De närmaste dagarna kommer spenderas i stallet och i min underbart mjuka säng. Yes. På fredag/lördag/söndag blir det kanske att fara och träffa araberna (hästar för er som inte fattar), ohja. Gud så kul det ska bli och hoppas att jag kanske kan börja hjälpa till lite också! Hmm, juste. Jag ska hinna fara och träffa Juggen också. En nordis på 25, mammas kompis (?) häst. Jättefeint.  Nä, nu blev det kanske lite väl mycket snack om hästar, men har inget annat att snacka om nu.

Skriver väl imorgon. :)

Bai !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0