22 Februari 2010

Helå!

Bloggen har ju som börjat komma igång igen! (y)

Skolan var väl chill, hade inte sista lektionen som var engelska (?) så slutade direkt efter gympan vid typ 13.45 ! Asnice. När jag kom hem från skolan med den übertunga skridskoväskan så var mormor och morfar hära, länge sen man träffade dem så det var kul! Åt nybakta vaniljbullar och drack saft. Yummi! Sen så har jag bara pluggat lite kemi och busat med bror. Nu nördar jag här, icket bra, menmen. Ska snart gå och plugga lite till och sen så ska jag duscha och göra något. :)

Kollar på lite kläder jag vill ha (a)












Lite av det jag vill ha, någon som vill skänka lite pengar? (a)





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0