21 Februari 2010

Hellö!

Har pluggat matte och städat rummet för en stund sen, nu väntar bara kemin på mig, bläouw. Har prov på torsdag och har jag börjat? Nä. Nog för att jag kan plugga måndag, tisdag och lite på onsdagen. Hmm. Nä, lika bra att börja i tid, typ.
Just nu så luktar det jättegott hära, mamma bakar vaniljbullar. Mums! (: Nu har jag inge mer att skriva kanske lägger in en bild.

Jag >.<
Jag vill ha sommar!


Jag <3 Jackan, åhh vill verkligen ha den.


Haha det blev så kallt att det imma på fönstret.

Äh, nog för mig!


Kommentarer
Postat av: Stella Bella

Fin jacka (skulle säga kappa elelr rock)!



Det svart-/vita porträtfotot på dig är så vackert - du borde ramma in den. :-)

2010-02-21 @ 15:31:18
URL: http://myspace.com/faithbringer
Postat av: bella

sv: hahah, nå tror ja du kmr bli en hockeystar!

2010-02-22 @ 17:15:13
URL: http://bellaaass.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0