9/9-09

Hejhopp!

Det blev lite många 9:or i rubriken, hehe.

Sjuk även idag. Är ganska less på att vara sjuk nu faktist. Hade ju planerat at jag skulle gå ut och typ gå runt kvarteret för att få lite luft efter några dagars instängdhet i huset, men icket. Det regnar ju idag, och vem har då lust att gå ut och bli blöt och kall = ännu mer förkyld. Nej tack.
Tycker faktist lite synd om mina käre klasskamrater och resten av skolan som ska springa 5.4 på ormberget idag. Jag lider med er, haha. De är ute och springer i regnet medan jag sitter här och latar mig vid datorn. Känn er avundsjuka, haha.

Nä, har suttit ett ganska bra tag vid datorn,
eller jag har pluggat SO samtidigt som jag suttit vid datorn och snackat med andra folk på msn som också är sjuka osv. Har kollat massa bloggar/ bdb/pixbox.
2 flugor i en smäll brukar man väl kalla det?
Nog för att datorn inte är så viktig, menmen. Pallar inte att sitta hemma hela dagarna och plugga. Min hjärna är inte helt igång när jag är sjuk, + att jag inte har varit ute på snart 3 dagar också. Jag börjar känna mig ganska instängd hära.
Men imorgon så blir det ganska säkert skola som det ser ut än så länge, eller ja.
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna gå imorgon, missar så himla mycket viktigt på lektionerna. Okej, nu lät jag som en som gillar att gå på lektionern, men så är det inte. Jag tänker mer på betygen liksom.

Snart kommer mamma hem och då ska vi väl äta lunch och sen så vet jag inte vad som händer.
Jag ska ju då inte sätta mig vid datorn har jag bestämmt, men vi får väl se hur länge det håller.
När jag blir sjuk så finns det inte nå att göra, det enda som finns är att sitta vid datorn typ, inge bra på tv:n, orkar inte börja kolla på film, för att jag somnar bara då, haha.

Nä, nu ska jag inte skriva så mycket mer, kanske kommer en bild nu i slutet idag också får se om jag hittar nån här på datorn.

Blev inte så långt inlägg, men jag har ju redan skrivit 2 långa efter varandra så jag har inte så mycket mer att tråka ut er med.

hade!

YMalin


Jag, tog den idag, hade lite att göra, har gjort om den en aning också!
(klicka på bilden för att få dn större)


Kommentarer
Postat av: paow ;*

sv : ja jag vet :)

super fin ;) <3

2009-09-09 @ 14:05:56
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0