8/9-09

Hej!

Just nu så känns det ganska konstigt, för att jag är ju som fortfarande sjuk idag.
Eller det är inte det som känns konstigt, det konstiga är att mamma,pappa och Joel är i stallet just nu men jag kan ju inte följa med för att jag är sjuk. Känns som bara så fel när det egentligen är jag som brukar vara i stallet, men nu är det mamma,pappa och Joel istället.
Aja, ni fattade säkert ändå inget.
Menmen, på fredag ska ju jag dit för att jag måste vara frisk då!

Nog snackat om stallet.

Som ni kanske har märkt så brukar jag inte lägga in bilder här så ofta, eller inte nån än så länge, kanske lägger in en idag vi får se.
Men ni kan också kolla på bilder på min pixbox --> www.MalinLundinn.pixbox.se 

Sen så bloggar jag ju inte varje dag heller (förutom när jag är sjuk typ) så då kan ni kolla in min bdb --> www.MalinLundinn.bilddagboken.se
(dock måste ni vara vänn eller liknande med mig för att jag har gästlösenord)

Juste!
Har ju gjort en ny header också igår!
Har väldigt tråkigt nu när jag är sjuk så det fick bli en ny. Vad tycks? Fin/ful? Säg vad du tycker! Själv blev jag faktist ganska nöjd! 

Nu får ni faktist börja kommentera här också! Börjar ju tro att absolut ingen läser min blogg.

Aja, nu funderar jag på att koka mig en kopp thé och plugga matte som måste göras, även SO som jag fortfarande inte har haft ork att börja göra. Menmen, skolan är ju viktig så det är väl bara att börja jobba typ nu då så att man kommer ikapp de andra!

BTW! Är det nån som ser "Överlevarna" som går just nu på tv? Själv ser jag den och tycker att den är jättebra och spännande. Dock så har de fått mycket kritik för att den visas nu, för att filmen går ju ut på att det är ett virus som dödar folket också går ju svininfluensan här just nu och det gör folk tokig för att de tror att det kommer bli så av svininfluensan.
Aja, den går iallafall idag på 4:an om jag inte minns fel kl 21.00 till ca 10 tror jag.

Nä nu ska jag verkligen inte skriva mer, matten och so:n osv väntar!

Hade!

YMalin


Bilden bjuder jag på!
(Klicka på bilden för att få den större)

Kommentarer
Postat av: Malin K

den var fin, men ingen bild på oss ? ): skojja (:

tycker synd om dig, hemsk att vara sjuk, du missar nog inte så mkt i skolan, skoljoggen var jobbig, så var glad att du missade den ^^

puss <3

2009-09-09 @ 19:02:49
URL: http://maliinttherese.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0