7/9-09

Hej!

Ingen skola för mig idag.
Är som sagt väldigt förkyld, dom som har läst min bdb vet ju redan att jag sa igår att jag inte mådde bra och skulle dö i svininfluensan inatt, men icket. Jag sitter ju här och skriver så jag överleved natten! Grattis till mig, hehu. Aja, jag har iallafall svinit ont i halsen och kan typ inte äta för tillfället, utan jag typ drogar nå halstabletter och nå cola pastiller som är mycket goda. Jag kan liksom knappt dricka thé! Det är inte kul att ha såhär ont i halsen, men det är inte konstigt för att det var väldigt och då menar jag också väldigt länge sedan jag var riktigt sjuk, så ja.
Men jag har också ångest för att jag missade bilden idag! Har 1 gång kvar på mitt självporträtt och jag har typ bara börjat. Damp, kommer typ att få serriöst IG i bilden iår! Duktigt Malin.

Aja, nu ska jag inte tråka ut er med mina dåliga grejer idag, utan en positiv grej är att mamma äntligen köpt nya mjukisar till mig! Har tänkt köpa mig det ett ganska bra tag, men det har inte blivit av, men nu har mamma köpt ett par till mig, så tack mamma!
Sen så måste jag även köpa mig en ny jacka, typ en höst/vår jacka. Men jag hoppas verkligen att jag fortfarande kan ha min vinterjacka för att jag har inte råd att köpa 2 jackor, så håll tummarna för min när jag väl vågar prova min vinterjacka!
Har inte lust att bli helt pank nu innan alla fyller år (mamma,jennifer,pappa osv) måste ju ha nå pengar till deras födelsedagspresenter också! Inte nog med det så är det faktist inte så värst länge kvar till julen heller, och min födelsedag! (2 nov)

Alltså just nu så känner jag på mig att det hära inlägget kommer att bli det längsta hittills, woho!

Håller på att se filmen "flyga drake", har inte sett hela än, men den verkar vara en bra film, är det nån annan som också sett filmen? Isåfall vad tyckte ni?

Eh ja, som ni kanske har märkt så har jag ganska tråkigt när jag är sjuk och ensam hemma så det blir ett rätt så långt inlägg idag!

Btw, vill fortfarande ha en klocka på bloggen, nån som vill hjälpa mig?  

Nä, nu funderar jag på att kolla pixbox och bdb, och sen så återgår man väl till filmen igen, men innan det så ska ni få se ett jättegulligt videoinlägg!

http://www.youtube.com/watch?v=E8aprCNnecU&feature=related 

Så söt alltså!

Ha det bra!

YMalin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0