6/9-09

Helu!

He-he, det var väl ca en vecka sedan man skrev här? Inte bra, ska bättra mig, jag lovar!

Idag är det söndag, har inte hänt mycket.
Följde med mamma till storheden, bror skulle och åka på coop arena, och jag måste ju bara säga en sak alltså. Inne i liksom coop b-hallen typ (?) så är det svinkallt,
minusgrader skulle jag tro, också skulle vi se när bror skulle åka skridskor då, sen efter en stund så var jag typ en istapp och då när vi gick ut (ca 13 grader idag)
så kändes det som om att vi var utomlands!
Okej, typ ingen fattar vad jag skrivit nu, men jag orkar inte sudda, haha.

Aja, sen efter ishallen så handlade vi lite osv.

Snart ät det mat som är efterlängtad. Är väldigt hungrig just nu.

Ikväll så blir det antingen att skriva klart so:n, eller så ser man väl på tv eller nå, ni kan ju gissa vad det lutar på att jag gör, är grymt trött ikväll så ja, det blir nog inte  så svårt att lista ut!

YMalin



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0