20/9-09

Hej bloggisar!

Jadu, vart ska man börja. Vet knappt vad jag ska skriva, haha. Men jag har übertråkigt här vid datorn så jag tänkte att ett blogginlägg skulle ju som vara bra. Känner att jag börjat bli lite dålig med bloggen menmen, snart så är jag igång igen. Det har varit så mycket med skolan så jag inte hinner också har ju cheeren börjat nu! På tal om cheeren så har jag faktist träning idag!
Tänkte fara till stallet innan träningen och se när mamma rider och sånt, men jag pallar inte för att jag måste hinna hem och duscha och äta och massa sånt innan träningen och jag har bara på mig 1 timme så jag hoppade över stallet idag.
Ska plugga lite fysik innan träningen också.

Igår så var man först i stallet och fotade lite och kollade när mamma red, sen så for man hem och åt och duscha. Sen efter det så åkte jag och mamma in på stan. (Joel och pappa var också på stan men de var på typ hemmakväll eller nå) Skulle kolla efter en jacka, men hittade ingen bra. Men istället så blev det en skolväska och ett linne. Men det behövdes också! Mamma hittade sig faktist också ett linne och en tröja.

Nä, nu ska jag äta lunch och sen plugga lite fysik. Senare blir det träning!

Ha det bra!

YMalin

Kommentarer
Postat av: Malin K

Du hittade en überfin jacka på åhlens, tvinga din mamma att se hur du ser ut i den!

2009-09-22 @ 18:19:30
URL: http://maliinttherese.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0