17/9-09

Hej!

Lite uppdatering vore ju som bra, hehe.

Är snart frisk, fortfarande täppt i näsan och sånt, lär väl ta ett bra tag tills det går bort. Har väl haft det i snart 2 veckor så jag börjar bli gansk less.

Aja, iallafall idag så var det skola, har gjort massa orkar inte skriva vad.
Har inte så mycket att skriva men jag tänkte uppdatera så ni vet att jag fortfarande lever och inte dött i svininfluensan, hehe.

Har precis varit "lilla julafton" hemma hära. Farfar har varit utomlands och köpt massa grejer. Jag fick en hoodie (billa bong), en t-shirt (JL), ett armband och godis! Allt blev bra och jag är nöjd. Jag vet att ni är riktigt intresserad av det hära, haha menmen.

Nä, nu ska jag göra nått, vet inte vad. 

YMalin




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0