10/9-09

Hejhopp alla bloggläsare!

Idag är jag tyvärr också sjuk, har åkt på en riktigt jobbig förkylning som inte riktigt vill gå över.
Aja, imorgon är det fredag och det innebär att det är ridning på kvällen, och för att få rida imorgon så blir det skola oavsett hur jag mår för att till stallet ska jag allt.
Förkylningen börjar iallafall gå över väldigt sakta men säkert, men bättre att den går över lite varje dag än att den blir sämre iallafall. Sen så har jag ju såklart smittat ner mamma så nu håller ju hon på att bli sjuk hon också. Sorry mamma, men livet är hårt ibland hehe.

Jag har precis försök fixa klocka på bloggen, men det går inge bra. Måste be nån kunnig hjälpa mig, haha. Jag är inte så teknisk när det gäller bloggar och internet typ.
Så klockan lär väl komma upp nån gång, men när de vet jag inte.
Ni lär väl märka det antar jag.

Nu tror jag att jag ska plugga lite matte så jag inte "halkar" efter så mycket.
SO:n ska jag också göra klart. De ämnen jag vet att jag är efter i är ju dårå NO ämnena och Tyska. För att Matten, So:n och bilden har jag här hemma och jobbar lite smått med.
Resten av ämnena är ganska chill åde.

Ååååååh! Ikväll är det överlevarna! Det är så bra alltså! Förlåt om jag typ är nördig och kollar på det men jag tycker om sådana "katastrof filmer".

Snart är det helg också!
Skönt, nog för att jag inte har varit på skolan på hela veckan menmen.
Mamma ska ju rida i helgen. Det är nybörjarkurs för vuxna typ och det blir ju spännande att se mamma rida.
Hehe, can't wait!
Även om jag typ ligger i svininfluensan i helgen så ska jag fan till stallet och se mamma rida, jag har aldrig sett henne på en häst så det lär ju bli ganska intressant.

Ingen bild idag, orkar inte stoppa in bilder varje dag, + att jag är inne på syrrans dator så jag har inte så många bilder på den här datorn heller.

Hade!

YMalin

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0