3/10-09

Hej,

Fick veta igår att min sköthäst Panama inte kommer klara sin hälta nå mer + att hon har problem med ryggen, så igår fick jag veta att hon kommer fara till Trapalanda. De vet inte när, men tiden med henne har varit underbar, och då menar jag också underbar. Så jag har själv skrivit 2 dikter till Panama, så tro inte att ni kan sno för då anmäler jag er. 

Till Panama <3

 

Första gången jag såg dig,
kan inte förstå att jag inte sett dig förr,
du var så himla vacker i mina ögon,
jag blev varm inombords,
jag visste att du var något speciellt.
Jag visste det.
Senare så skapade vi ett sånt vänskapsband,
som ingen trodde fanns,
Inte föränn nu har jag insett,
vilken vänskap vi fått,
relationen vi har,
allt som hänt emellan oss det här året,
det är ofattbart,
allt vi gått igenom,
jag har stöttat dig när du varit skadad,
allt känns så ofattbart,
tiden har gått så snabbt med dig,
vill inte att den ska ta slut,
vi har ett tag kvar tillsammans,
och den tiden ska jag ta vara på,
och vara med dig,
ska inte lämna dig ensam,
jag lovar.
Jag kommer aldrig svika dig,
Jag kommer alltid att stötta dig,
även om du vill ge dig av.
Jag kommer alltid att älska dig Panama,
du vet att jag älskar dig mest,
oavsett vad de andra säger så kommer du fortfarande leva vidare,
även om du inte står i stallet,
du kommer stå på de evigt gröna ängarna,
i Trapalanda.
Jag älskar dig Panama,
Glöm mig ej.

<3

Saknar stunden,
då allt var bra,
men det kan inte hålla förevigt,
nån gång måste det ta slut,
tårarna rinner,
men jag vet att du får det bäst,
dit du kommer snart.

 

Skrivet av: Malin Lundin
 <3
(Klicka för att få bilden större)

YMalin


Kommentarer
Postat av: Stella

Du är helt underbar Malin! Skicka blider på Panama och din dikt till ridskolan. Att älska en så spceill häst som är så stor, stark och ganska livlig häst krävs en speciell tjej med stort och starkt hjärta. Kram på dig!

2009-10-14 @ 11:10:36
URL: http://www.myspace.com/faithbringer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0