22/10-09

Hej!

Har gjort en ny header, blev less på den andra. Gjorde bara en enkel då bloggen är lite nere just nu, orkar inte skriva här på bloggen så ofta, nått inlägg nån gång.

Btw, kolla gärna in min bdb där jag uppdaterar varje dag. Har försökt ta bort mitt lösenord på bdb men den verkar inte fara bort, men säg gärna på en kommentar eller liknande om det inte går att komma in! Jag heter MalinLundinn på bdb, så kolla in den om det går!

Pixbox kan man ju alltid också kolla in, heter samma där som på bdb.

Aja, hinner inte skriva nå mer nu, ska fortsätta plugga lite, sen så ska man väl krypa ner med en stor kopp thé och se en überbra film!

YMalin


Kommentarer
Postat av: pauu ;* <33

hahaha vet :D <3

2009-10-24 @ 10:22:38
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/
Postat av: ebba

jaaa, vi borde ha en lag träff! :D <3

2009-10-28 @ 16:29:18
URL: http://ebbja.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0