21/12-09

Hellu!

Jag ville bara säga att jag känner mig ganska less på bloggen, eller ja alltså hur den ser ut. Det är som så hmm gammalt! Har verkligen inte orken att att göra en ny just nu, blir väl kanske under jullovet får jag väl hoppas,
he-he. Imorgon blir det ju sista skoldagen och det blir bra! Någon som håller med?

Klockan är ganska mycket just nu, tror att jag måste gå och sova annars kommer jag att vara en zoombie imorgon och det blir inte kul. Måste in på stan imorgon också för att köpa ridhandskar/vinterridhandskar. Självklart var de tvungna att gå sönder precis när jag behöver dem som mest, jättebra, jättebra. Aja, får väl se om jag ens orkar imorgon, haha. Slutar vid 12.30 någon gång, men ja. Snöar det mycket som idag så orkar jag inte får se vädret helt enkelt. Men jag måste ju fortfarande ha de dära vantarna så jag måste ju in på stan, åh vill inte. Aja.

Oh, juste! Fatta mycket snö det har kommit!!!

Nä, nu ska jag faktist gå och sova.

/Malin:)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0