27/8-09

Hej!

Har ju tidigare haft blogg på devote.se, men jag har insett att jag inte riktigt trivs med devote.se.
Så nu tänker jag prova blogg.se.
Syster har hjälpt mig med nästan allt, men headern har jag gjort själv. Jag förstår inte riktigt hur stilmallarna och det funkar. Lite alfabet ibland. Haha. Men till slut kanske jag fattar, hehe.

Tänkte iallafall inte skriva så mycket just nu, klockan börjar bli ganska mycket och jag skulle behöva gå till sängs, känner mig faktist inte riktigt kry, eller så är det skolan man inte vant sig vid. Så mycket ljud och rörelse hela dagarna, men så är det ju inte riktigt på sommarlovet. Inte mitt iallafall!

Nä, nu ska jag göra mig klar för bädden. Skriver säkert imrogon! 


Y
Malin

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej här!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0